Utazásaim

Ezen a blogon szeretném összegyűjteni, hogy mikor, merre utaztam, és mindez hány kilométert emésztett fel. Mindig csak tippelgetni tudom, hogy az adott évben hány kilométer jött össze, most végre szeretném dokumentálni is. Ezért a blog. Daniel W. Mcload

Friss topikok

Utolsó kommentek

  • gumicukormány: @Daniel W. Mcload: Mcload: kinyírlak xD Agyamra megy vele xD (2009.10.17. 21:44) Gdansk - Berlin 1. nap
  • Daniel W. Mcload: Tőlem tanulta. :) (2009.10.17. 14:48) Gdansk - Berlin 1. nap
  • gumicukormány: taktaktak xD Ezt Krisztián is szokta, csak baromi gyorsan baromi sokat. Majd mondom neki, hogy tak... (2009.10.17. 14:22) Gdansk - Berlin 1. nap
  • Marléne: Nya most sikerült elolvasnom ezt a bejegyzést meg a másikat is. :D Miért olyan érdekes a villamos ... (2009.10.02. 10:41) Gdansk - Berlin 4. nap
  • Daniel W. Mcload: Nem hiszem, hogy tudnék neked pont kaját hozni^^. De azért szeretlek:) Értékelem, nem tűnik úgy.? (2009.10.01. 10:53) Gdansk - Berlin 2. nap
  • Utolsó 20

Gdansk - Berlin 8. nap

2009.11.02. 03:06 | Daniel W. Mcload | Szólj hozzá!

Reggel egy pár perccel többet aludtam, mint akartam, de aztán azért sikerült összepakolnom rendesen és csak egy fekete inget hagytam a szobában, mert azt hittem, hogy a szobatársamé, de aztán szólt a reggelinél, hogy otthagytam és esetleg menjek érte vissza. :)
Tudtam, hogy nagyon sokan elmentek már, a lengyelek busza például reggel hétkor indult vissza Gdanskba, szóval nem számítottam sok emberre a reggelinél. De amikor lementem, szinte sokként ért, hogy senki nincs ott. Aztán a szobatársam meg egy lány csatlakozott, és így jött el a kilenc óra, ami az idő volt az indulásra. Metró, S-Bahn és ott is voltam a Hauptbanhofon. Egy kicsit nézelődtem, kaját vettem, fotóztam egy párat, aztán már jött is a vonat. Először nem találtam meg a helyem, mert véletlenül rossz kocsiba szálltam. A 260-as volt az enyém, néztem, hol vagyok, a 259-es volt előttem, akkor gondoltam a mellete lévő az. Na, egy kábé 50 fős diákcsoport (hangos!) kereste a helyét ott, és reklamálták az enyémet is. Németül próbálták magyarázni, hogy mi van, aztán szóltam, hogy angolul kéne, és akkor kiderült, hogy a 258-asban vagyok. :) Szóval két kocsi küzdés az embereken keresztül és végül megérkeztem a helyemre, ahol esélyem se lett volna megírnom ezeket a bejegyzéseket és úgy egyáltalán, kényelmesen utazni. Ja és ült ott valaki. Rögtön másik hely után néztem, két kalauz is volt a közelben. Kaptam is egy helyet egy fülkében, de se asztal, se konnektor. A következő fülke viszont oké volt, asztallal, konnektorral, és volt is benne szabad hely (igaz, nem az asztalnál), de aztán a lány aki ott ült, leszállt Drezdában (előző bejegyzés:D) és így én megörököltem a helyét. :)
Most már átértünk Csehországba, amit egy folyóvölgyben értünk el. Drezda után nem sokkal a vasút bevezetett egy magas sziklákkal határolt, elég szűk folyóvölgybe, ami nagyon szép.:) Na, ez a helyzet most, mentek. :)
Ezután kábé 10 óra Heroes 3 játék következett Budapestig, miközben Pozonyban megvacsoráztam (megettem a szendvicsemet) és volt néhány kellemes és kellemetlen utitársam, de komolyabb probléma nélkül telt el az út, és végül, megérkeztem, Budapest-Keleti.

Címkék: budapest berlin vonat democracy do it

A bejegyzés trackback címe:

https://mcload.blog.hu/api/trackback/id/tr21492236

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása