Utazásaim

Ezen a blogon szeretném összegyűjteni, hogy mikor, merre utaztam, és mindez hány kilométert emésztett fel. Mindig csak tippelgetni tudom, hogy az adott évben hány kilométer jött össze, most végre szeretném dokumentálni is. Ezért a blog. Daniel W. Mcload

Friss topikok

Utolsó kommentek

  • gumicukormány: @Daniel W. Mcload: Mcload: kinyírlak xD Agyamra megy vele xD (2009.10.17. 21:44) Gdansk - Berlin 1. nap
  • Daniel W. Mcload: Tőlem tanulta. :) (2009.10.17. 14:48) Gdansk - Berlin 1. nap
  • gumicukormány: taktaktak xD Ezt Krisztián is szokta, csak baromi gyorsan baromi sokat. Majd mondom neki, hogy tak... (2009.10.17. 14:22) Gdansk - Berlin 1. nap
  • Marléne: Nya most sikerült elolvasnom ezt a bejegyzést meg a másikat is. :D Miért olyan érdekes a villamos ... (2009.10.02. 10:41) Gdansk - Berlin 4. nap
  • Daniel W. Mcload: Nem hiszem, hogy tudnék neked pont kaját hozni^^. De azért szeretlek:) Értékelem, nem tűnik úgy.? (2009.10.01. 10:53) Gdansk - Berlin 2. nap
  • Utolsó 20

Bevezető

2008.01.17. 02:56 | Daniel W. Mcload | 1 komment

Sziasztok!

Öncéllal kezdem ezt a blogot - mint a legtöbb (egy)személyes blogot - de a bejegyzések írása során megpróbálok minél szakmaibb maradni. Eddig nekem sohasem ment a blogolás, bár az utóbbi időben rákaptam az olvasásukra, írni még mindig nagyon nehezen szánom rá magamat, abban sem vagyok biztos, hogy ez működni fog, de majd meglátjuk.
Eddig két blogom van/volt: a BKSZ blog a blogolon (ezt soha nem fogom már folytatni, részben ez a blog váltja ki), illetve az ÁlomVilág blog itt a bloghun, azt pedig jelenleg nincs lehetőségem frissíteni. (kvázni nincs mivel)

Nézzük akkor, hogy itt miről is lesz szó. Rengeteget utazom általában (mindjárt a lényegre térek) és egy-egy újabb év elteltével mindig számolgatom, hogy no, akkor most ebben az évben mennyit is sikerült utazni. Szóval, nem tudom, hogy mikor meddig jutottam (km-ben), de valószínűleg 2004 és 2005 vezetnek eddig, amikoris Flórával voltak olyan hétvégéink amikor egyik nap Pécs, másik nap Szeged, vagy éppen fordítva. Ezek az 1000 km-t közelítő hétvégék voltak.. akkoriban még sokat jártunk Egerbe és három napos talikra Miskolc-Nyíregyháza-Debrecen (vagy fordítva). Most már jóval kevesebb tali van, de tavaly rengeteg külföldi városban is jártam: Bécs (12 hónap alatt háromszor, ebből két óriáskerekezés), Prága, Belgrád, Arad, Zágráb, Pozsony.
Ahova viszont tavaly nem jutottam el és nagy szívfájdalom: Luxemburg (sajnos összevesztünk az ismerőssel, aki meghívott). Idei első nagy terv: Csíkszereda (ez már körvonalazódik, valamikor tavasszal) és Ljubljana (ez még nem tudom, hogyan fog összejönni, de remélem lesz rá két napom februárban). Szeretnék visszamenni Zágrábba is megvenni a sétapálcámat... (Bécsben 150€, Zágrábban 150kn ugyanaz a sétapálca.. hol veszi meg az ember fia? Még a vonatjeggyel együtt is olcsóbb, és úgyis csak a legvacakabb módon, autóval voltam Zágrábban) Az idei fő terv pedig egy Európai körutazás vonattal (Interrail globálpass), amit eredetileg lengyelország, balti államok,  szentpétervár, finnország, dánia, németország és onnan haza útvonalon képzeltem el, de kiderült - megnéztem a térképen^^ - hogy a balti országokba és oroszországba nem érvényes az interrail. Tehát lesz benne egy kevés (csomó) nyugat-európa is, ha sikerül megcsinálnom.
Így, hogy most írom ezt a blogot, eszembe jutott, hogy a Venezia Zágrábon keresztül meg Ljubljanába... tehát akár elég lenne egy megállót beiktatni a sétapálca miatt.

Idén eddig Győrbe utaztam a múlt hétvégén (január 12), tehát a kilométer számlálás, amire ez a blog szolgál, innen indul: 140km oda-vissza, azaz 280, valamint Székesfehérvárra ugrottam le hétfőn, az plusz 67*2, tehát 134, összesen 414 km.

Hogy ne csak sivár betűk legyenek, belinkelem a Zágrábban készített fényképeimet is, ezekhez pedig jó nézegetést.
picasaweb.google.com/danielmcload/ZagrebNovember2007DanielSPhotos

Végezetül, a következő bejegyzésig ajánlom figyelmetekbe a linkeket, főként az ÁlomVilágot, de a többi oldalt is, ezeket szoktam a leggyakrabban böngészni.

Címkék: székesfehérvár győr vonat mindenfelé

A bejegyzés trackback címe:

https://mcload.blog.hu/api/trackback/id/tr50300391

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Aki miatt Fehérvár 2008.01.17. 03:17:27

2005-ben én is sok km-t tettem meg. :) De nem számoltam. Az európai körutazás meg jó lehet. Hátöö..hajrá idénre is.
süti beállítások módosítása